S-au scris atatea lucruri despre Craciun, traditii… sunt nenumarate melodii, colinde, povesti si amintiri… toti vrem ca Mosul sa ne aduca daruri chiar daca am aflat demult ca el e doar un concept de marketing. Vrem sa avem acea iluzie de a fi copii inca o data, macar pentru acele zile… macar pentru acele amintiri din trecut. Sunt clipe de a-ti revedea prietenii, de a manca prea mult (probabil pentru a recupera zilele in care ai ramas nemancat din cauza vietii prea ocupate); sunt zile de a uita de probleme si te a te dedica celorlati.
Probabil ca speram ca iluzia copilariei ne va urmari de-a lungul intregii vieti, dar nu e asa. Oamenii se schimba, iar inocenta ne paraseste. Uitam sa ne bucuram, uitam de restul lumii… Cu cat trece timpul mai mult, cu atat uitam sa fim copii. Dar speranta in acele zile friguroase de iarna reapare… Bucuria devine mai aproape si incercam sa uitam de probleme…
1 comment:
booooo
craciunul e comercial
craciunul nu mai e ce a fost
nu stiu daca e din cauza ca am crescut sau din cauza ca am progresat...dar craciunul s-a schimbat...
Post a Comment